Sjukt bra födelsedag.
Publicerat den

Började dagen med att åka till vidsel (Åträsk) på fisketävling. 
Detta var min fångst efter de första 20 minuterna. Haha! 
En massa små små fisk, någon lite större mört gjorde ändå så att jag kammade hem .. 
Tredje-priset! 
Heja mig, jag valde en kaffekokare eftersom att vi inte har någon. 

Pär kom fyra och valde en verktygslåda
Plus att vi alla som var där fick var sin lott i början, och vem blev vinnaren av det? Jo jag
Haha, sjukt bra! 

(Folk som var med.) 

Efter det så åkte vi hem till svärföräldrarna och käkade tårta och jag fick paket. Så himla underbara! 
Tack så mycket!! 
Och när vi hade fikat klart så åkte vi till stugan och min familj, med några vänner satt och drack, skrattade & pratade. Så mys! 

Efter blev det kåbban en sväng. Men jag hann inte mer än in, så var jag över. Så jag och mannen åkte hem till stugan och somnade gott innan halv elva. 
(Haha, det är vi som är festen!) 

Sen klev vi upp imorse vid 8-9. Och vi båda blåste "0.0%" så då åkte vi hem igen. Och ack så skönt att komma hem! 
Sov middag, vankade, duschade och bytte kläder, åkte på byn och handlade pizza och nu så slappar vi bara. 

En underbar helg! 
Tack alla inblandade, tack för alla grattis. Jag tycker om er alla! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?