Peppning
Publicerat den

För att jag ska nå ett hyffsat mål innan vi ska åka till Stockholm så ska jag fr.o.m. Måndag börja med shake's igen, jag vet inte om jag ska köra ren kur eller inte. 
Motion varje dag ca. 30 min. 
(Inte mer och inte snabbt, bara ta mig ut) 

Jag ska även köra plankan, maxa den första dagen och sedan aldrig köra mindre än den tiden. 
Ingen alkohol, (kanske en helg) men inget socker (som vanligt) och himlat hålla detta. 
Men jag tror ändå att jag ska köra på ren kur. Om jag klarar det. 
För jag måste ha resultat nu. 
Jag fick så himla fina. Men tappade det efter påsken när jag åt som
Vanligt och fick en inflamation i benet. 

Men på måndag. Då har jag 3 veckor på mig att fixa detta. Och jag ska himlat göra det. Annars får jag ju skylla mig själv .. 


Jag har prövat vissa kläder nu på
Morgonen som jag inte fick på mig innan jag började sista mars. Men jag får på mig dem nu. Men jag ska ta mig fan få på mig dem så att de sitter bättre. 
Och jag ska under mitt mål innan mannen får semester. 
Det är ca. 2 månader. 
Och vi pratar om ca. 9 kg. Jag ska klara det! 





Minna

YOU CAN DO IT!! :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?