Oh, my dear friday!
Publicerat den

Äntligen är det fredag, jag var vaknat, druckit lite youghurt, kikat instagram, Facebook och skrivit sms med en kör vän. 

Jag känner att denna vecka så har kroppen (läs: motivationen) inte alls velat lika mycket som mig. Men jag har hittills övervunnit latmasken 🐢 och jag ska ut på en promenad idag också. Jag tror dock att det inte blir en jätte lång, men i alla fall 30 min, så att jag kan känna att jag gjort någonting! 

Sen så kommer mamma hit och hämtar Busan 🐶 idag, som ska vara i Luleå i helgen med henne och Sussi. Mysigt. Och när jag och mannen är hundfri i helgen så ska vi till stan imorgon. Och sen skulle Wikström komma och vi ska grilla och grabbarna ska väl dricka någon öl. :-) 🍻
(Jag är nykter!) 

Nåja, fredag idag, jag ska gå på en promenad vid kanske 11. Sedan ska jag städa eftersom jag gör det fredagar. Och ta upp köttfärs. Ikväll blir det en version av taco-gratäng. Typ! 







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?