Måndag morgon!
Publicerat den

Och jag har tjuv-vägt mig tre dagar innan. (A) och jag kan inte säga att jag är någonting annat än nöjdast i världen. Det går inte så himla snabbt ner, men det är kanske bra så att man håller sig där! Men jag är sjukt nöjd. Och jag ska ändå väga mig på torsdag/fredag också! 

Annars ska jag strax ut med hundarna, sedan byta om och gå på en promenad. Dock inte så himla mysigt väder, men jag ska ut ändå! Och jag ska satsa på 3 km/dag i veckan. 4 km blev lite mycket kände jag och jag tappade som orken. Så jag ska ta det i min takt. 

Men allt över 3 km är jag så klart jätte nöjd med, och de är ett stort plus. 
Dock så är det ju påsk i veckan så att jag kommer väl inte att motionera värst mycket fredag-lördag-söndag
(Kanske söndag kväll, funderar på det!
Så jag måste verkligen ligga i nu i dessa fyra dagar så kanske jag går ner pytte pytte lite innan jag ska väga mig igen! 

Efter promenaden ska jag dricka frukosten och se på tv. Sen så ska jag fundera över middagen, och så klart då plugga lite. Och se vad jag annars hittar på. :-) alltid finns det nått. Jag tror att jag kanske ska försöka att kolla lite i förrådet. Det kan ju finnas nått där att göra. 

Godmorgon måndag! 







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?