Jag & mannen. (<3)
Publicerat den

Du är tillsammans med? Världens finaste man. 
Hur gammal är han/hon? 36 bast
När fyller han/hon år? 7 mars 
Vart bor han/hon? Med mig i huset. Kärlek. 
Ögonfärg? Bruna, varma ögon. De ser så snälla ut. 
Har han/hon piercat sig någon gång? Det tvivlar jag på. Så nej. 
Har han/hon druckit någon gång? Ja, det kan man väl påstå. 
Har han/hon rökt? Ja, båda är rökare så .. 
Vad har han/hon för färg på rummet? Vi har ju en massa olika rum, men mest svart/vitt. (Jag har bestämt!) 
Vad skulle han/hon göra om han/hon vann en miljon? Resa, ge mig pengar (a), köpa hus och förhoppningsvis en kombi. 
Har han/hon någon fobi? Haha, spindlar. Haha! 
Är han/hon beroende av något? Utom mig, så
Cigg så klart! 
Är han/hon envis? Nej, det skulle jag inte vilja påstå, men rättvis och realistisk. 
Vad gör han/hon på helgerna? Umgås med mig, vänner, party & lite vildmark. (Haha!) 
Beskriv honom/henne med tre ord? Fantastisk, smart och snäll. 
Skulle han/hon bli en bra pappa/mamma? Ja, jag vet det. Världens bästa. 
Du älskar honom/henne? Mer än livet, det finaste jag vet. 
Du har roligt med honom/henne? Ja, vi har mycket roligt ihop. Intressen och kommentarer. 
Du skulle kunna bo med honom/henne? Jag gör ju redan det, och det går bra. Så absolut! 
Du vet någonting om honom/henne? Ja, mer än jag ibland velat veta. Men man vet väl saker om varandra när man lever ihop? 
Du har gjort ett sugmärke på honom/henne? Ja, men av ren olyckshändelse. Haha. Jag tycker det är töntigt. 
Vad är det finaste han/hon sagt till dig? Att han älskar mig, och att han gjort det sedan dag ett. Och att jag är det bästa som hänt honom. 
Vad gillar du mest med hans/hennes utseende? Allt, men ögonen och armar/händer. Manliga. Men hela han är vacker. 
Är du svartsjuk? Jag har inte varit det förr, men nu är jag lite. Och det är väl för att "det som är mitt, är mitt. Lämna det ifred". 
Bor ni långt ifrån varandra? Kan jag ju inte påstå. 
När blev ni tillsammans? 17 september -12
Hur länge har ni då varit tillsammans? Ett år och sju månader av kärlek. 
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? Nja, inte så länge. Man kan säga att fast vi var lite omständliga så klickade det som på en gång. I alla fall för mig. Även om jag undvek känslorna ett bra tag. 
Vad för slags filmer ser ni på? I början bestämde han allt, men nu är det tvärtom. Jag gillar skräck, romantik, svenskt och barnfilmer och han gillar bara action. (Som jag hatar) 
Har ni sovit över hos varandra? Ja, det har vi gjort. Mycket. 
Har ni bråkat någongång? Jag vet inte om jag skulle kunna kalla det bråka, men vi har varit ovänner (läs: jag) och varit ledsna. Men vi har ordnat allt och kommit ut ur det starkare än innan. 
Har ni samma åsikter om saker? Ja inland, men inte alltid. Och det är väl det som är charmigt? 
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? I en vecka, tror jag. (Turkiet för mig) 
Har ni sagt "jag älskar dig" i verkligheten till varandra? Ja. Jag säger det varje dag så att han ska veta hur mycket han betyder för mig. 
Hur länge kommer ni vara tillsammans? Forever and Ever. Han är min "one and only" så för mig kommer det inte finnas någon annan. 
Han är min. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?