Inne vs. Ute (!!)
Publicerat den


jag älskar promenader, helst när man tänker på resultat. Och jag blir så himla motiverad av att få försöka se resultat. 
ghost whisperer, fast i en serie igen. Men den får en att verkligen hoppas på ett liv efter detta. Den är mysig och läskig ibland. Perfekt kombo. 
boyfriend's jeans. Hur snyggt är det inte (!!)? Jag dör. Drömmen om att jag ska kunna ha på mig ett par såna i sommar/sen sommaren gör att motivationen kommer av sig själv! 
människor som tycker en massa synd om sig själv, men inte gör nått åt saken. Jag blir så himla less och jag orkar inte lyssna. (Självklart finns jag för mina vänner, men detta handlar om annat!) 
• så sjukt fult att gå omkring i dessa nya moderna brallor som ser ut som att man skitit ner sig. Det är helt okej och snyggt om man har kroppen för dem, men inte annars. Fu. 
att man aldrig har lika mycket ork på morgonen som man har på kvällen. Det är ganska så enerverande. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?