Dagens visdom är inte visdom utan bara en dom
Publicerat den

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad. 

Ja, jag har försökt och jag har tänkt men orden som jag egentligen skulle behöva säga går inte. Och det är så störande. 
Jag vill säga det, men är fruktansvärt rädd och jag vet redan att jag är otroligt töntig och att jag pratar förbannat för mycket. Men jag har försökt att påbörja det. Men jag är bara töntig och då vågar jag inte fortsätta. 

Nåväl, middag idag med mannen och pappa. Jag bjöd som sagt på spagetti och köttfärssås och det blev bra. Dock inte perfekt. Sedan så har jag bara slappat vid tvn, duschat, gråtit och rökt. 
Nu är Robban här och surrar lite och vi har sett biggest loser. Så himla duktiga de är! 

Nu har jag lagt mig i sängen och hoppas att jag somnar in snart. Hur länge ska vi inte prata om. Men för ett bra tag! 
Adjööss






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?