25 dagar.
Publicerat den

Jag och Sussi har kommit överens om att vi ska köra en vit månad nu. Fram till sista helgen i oktober för att börja med. 

25 dagar, ingen läsk. (Annat kan man väl få äta? ;-) annars går det inte.) 
Det kan bli hela oktober ut också, det beror lite på födelsedagar också. Men vi får se. Blir det inte av, så är jag nykter hela. 

Jag hoppas självklart att det ska synas lite på vågen också. Nästan ett måste. Speciellt nu när julen kommer och man alltid går upp i vikt då. :-) 

Plus att jag måste göra detta för min egen skull med mina leder nu på vintern. Eftersom att jag har psoriasis så får jag så himla mycket utslag på kroppen. Och mina leder gör så himla ont när det är kallt ute. Så bara att köra nu. 

Nåja, kliva upp i tid, gå en liten sväng om dagen första veckan. (Inte långt, och självklart med elly (<3).) 
Det är mitt mål. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?