Plus vs. Minus.
Publicerat den

Eller minus vs. Plus.

Minus

- att jag inte känner mig hemma där vi bor nu. Jag letar efter bättre men det är svårt att hitta någonting när jag är lite .. Hm. Kräsen. 

- att träningen inte alls går som jag vill. Men nya tag ska jag hinna med innan jul. Jag har ett mål och jag ska nå det. 

- att min hund ibland har "proppar" i öronen. Hon är i trotsåldern och jag kan bli galen när hon inte lyssnar på mina kommandon. 
(Men hon är söt ändå!) 

- pengarna räcker inte till. Inte ens lite. 
Men nu har jag mindre räkningar och jag ska se om jag kan få en bättre månad. 
Eller att jag ska bli bättre på att hålla i pengarna. 
(Jag måste!!) 

Plus

- jag lever tillsammans med de två som betyder absolut bäst för mig. Som gör mig glad & lycklig. Fantastisk känsla. 

- våran tripp till Luleå igår gav drömmar. Och visioner. Även fast vi inte gjorde någonting speciellt. 

- att vi hittills har hållt matbudgeten denna månad. Och nya pengar rullar ju in på fredag (nästa vecka). 
Jag ska skriva en matlusts för nästa vecka. 

- att det är roligt att plugga och jag känner att det ändå går så himla bra motför vad jag trodde att det skulle göra. Fantastiskt kul. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?