Målen för denna resa. :-)
Publicerat den

Eftersom att jag har gått ut med att jag ska banta (eller håller på) så tänkte jag berätta om mål och liknande. 

- Jag suktar efter att få på mig mina jeans och att de sitter snyggt. 
(Mindre kärlekshandtag)  
Jag får på mig dem nu. Men de sitter som sagt inte snyggt. 
- jag vill kunna känna att jag ska kunna handla lite nya kläder i mindre size
- jag vill orka mer både psykiskt och fysiskt. 
- & jag vill kunna åka och bada, eller i alla fall visa mig i bikini/underkläder. Utan att skämmas. Utan att känna mig tjockast i världen. 

Sen vill jag även: 
Börja att pröva på att gymma senare, kanske börja tycka att det är roligt med styrka och vikter. 

Bli en bättre hundägare åt mitt hjärta, missförstå mig inte, hon får motion. Men bättre kan jag. Plus att jag vill kunna orka leka och träna henne. 

Och självklart bli en gladare flickvän som vågar mer och som kanske kab släppa taget om dåliga tankar om mig själv och leva bättre. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?