Lite om planer, och mål.
Publicerat den

Dag sju leder mot sitt slut. 
(Och jag är så nöjd så!)
Till middag blev det tacos som satt som en smäck i kistan. Så himla gott. 

Och inga mjuka bröd för fröken. Och bara vatten men det blev så gott ändå. 

Dock så tror jag att jag ska "trappa" upp denna lite. Eller försöka köra lite LCHF nu i veckan också. Inget ris, potatis eller pasta. Utan sallad och keso till istället. 
(Allt för att få resultat!) 

#minresaräknas #mrr #jagkanjagvill


Jag ska lätt ut på åsen imorgon också. Ett varv. 
3 km. 
Latmasken i mig ska sakta men säkert dö. För både jag & Busan behöver det. 
Ska försöka att gå 3 gånger denna vecka. Det är mitt mål. 

Blir det mer så är det bra, och jag kanske inte alltid går åsen. Men det är som enkelt när det bara ligger precis utanför porten. :-) 

Nåja, jag ska kolla upp mat-listan för denna vecka. 
Imorgon blir det som vanligt shake's 
(Frukost & lunch)
Och till middag lax. 
(Fy fan så gott!) 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?