Lite fakta om mig. Haha.
Publicerat den

- jag är frälst i "the big Bang theory" jag kan skratta åt det i evigheter. 

- jag kan på rak arm säga att jag har aldrig varit så deppig men ändå så himla lycklig på samma gång som jag är nu med det lev jag lever och med vem. 

- jag har slutat att umgås med vänner som jag inte känner att jag behöver längre. Jag har tre vänner jag pratar med i veckan och det räcker gott & väl. 

- min bästa årstid är faktiskt hösten. Jag älskar alla färger, att det blir en friskare luft och att man kan göra saker utan att svettas. 

- jag är även inte den mest tjejiga tjejen som finns. Mina vänner tycker det är konstigt att jag alltid är så noga med naglarna när jag helst går i en hoodie och mjukisar. 

- jag suktar efter ett eget hus. Och jag hoppas att det inte ska dröja år och dagar tills det kommer. Men jag vill inreda, tapetsera och måla. 

- för jag älskar inredning. (Men det blir inga bilder i bloggen nu pga. Min boende situation) och att göra om hemma. Jag är kung på att tapetsera och har lärt mig själv. 

- jag kan också sy och är en himla pyssel-maja. Jag älskar att skapa och att få saker och ting att bli bra. 

- tända ljus. Det finns inte någonting bättre. Fantastiskt. 

- jag har väldigt bra kontakt med min kusin, som för övrigt rockar. Och hon vet precis allt om mig. Och jag känner henne in & utan till. (ILY

- jag har börjat att gilla instagram mer och mer. Och jag tycker även att det börjar att dra om Facebook

- jag har snart inte någon bil. Eftersom att den blev saboterad på parkeringen. Och jag orkar inte fixa det. Så den ska på skroten. 

- när jag blir nervös för någonting. Spelar ingen roll vad det är så spyr jag till jag fått ur mig vad jag vill säga och sen så käkar jag chips. (Hahaha!) 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?