Idag får jag kämpa.
Publicerat den

Nu har jag nyss vaknat (igen). Somnade om vid nio och sov till nu. Men det var skönt. Men oj. 
Idag är jag hungrig och inte alls taggad till denna bantning. 

Idag vill jag ha vanlig mat med kolhydrater, jag vill ha chips & dipp. 
Och faktiskt en vanlig Cola. 
Så idag så kommer jag att få kämpa
Nåja, frukosten är drucken och den gick ner. Fort. Åh. 
Men jag tror att jag ska gå ut på en mindre promenad senare så att kanske motivationen kommer tillbaka. 


Men jag tänker inte ha hållt detta i snart (väldigt snart) två veckor för att ge upp. 
Inte nu. 

Jag vet ju att nästa helg så blir det att "fuska" på lördagen med mat och kanske ett vinglas eller två. 
Då har jag hållt ut i 20 dagar. 
Och självklart ska jag göra allt nästa vecka för att det inte ska "bli så mycket skillnad" den lördagen plus att jag självklart ska ta igen det på söndagen och leva nyttigt igen. 

Jag kan behöva hjälp idag. 
Av er. 
Peppning!! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?