Ett längre inlägg!
Publicerat den

Och då var söndagen här igen. 
(Och så skönt att man snart får sova.) 

Helgen har varit super. 
Fredagen så var jag bara med Busan. 
Vi åkte på handikapp-dans på forum med bästa Sussi (<3) för att sedan åka på Ica. Och handla chips. Och hem till mamma och satt bara där och surrade. 
(Ni gjorde min kväll!) 

Den åkte jag hem, sov, blev väckt av telefonen vid o3.3o. Åkte på att vara chaffis ett tag. 
Kom hem vid o4.oo och somnade gott igen vid halv sex. 

Lördagen så vaknade vi vid 1o, klev upp, käkade frukost, duschade, klädde på oss, min bror kom hit, vi åkte till korsträsk där det vankades middag & lite mys-dricka för att Peder fyllde år. 

Vi åkte även till galaxen och dansade, surrade & träffade gamla som nya människor. Vi begav oss hem vid halv två. För att sova. Eftersom att söndagen hade planer. 
Vi låg och surrade till kl. o3.oo (ca) 
Och efter det så somnade vi för att .. 

Vakna klockan halv sju. (!!) för att åka till Skellefteå och se på bowlingtävling. Vi hejade fram mannens bror till en första plats! 
Och Sussi! 
Grattis till er. 

Vi kom hem, skulle sova middag, men köpte pizza, och la oss i sängen efter det. Men då kom Robban och det var dax för bingo. 
Ingen vinst idag heller. Men kul var det. :-) 

Bu! Nu ska jag snart sova. Så satans skönt!! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?