en lista :-)
Publicerat den

DAGENS:

Humör: väldigt positiv och väldigt nöjd.  
Problem: inget större, men kanske att jag inte kan bestämma mig vilken kyckling det blir till middag.
Kläder: träningskläderna, svarta leggins, svart linne & hoodie.
Plus: att jag övervunnit latmasken och varit ute.
Minus: väldigt lite, men att jag inte orkar städa.
Frisyr: utsläppt, urtvättad, och ful.
Låt: Taylor swifth - I knew you were trouble.
Händelse: att det är en dag innan helg. 
Planer: inga alls, kanske pröva dra på gymmet, men inget planerat. annat än middagen.
Dagens drog: elly, sambo, shake's, musik & telefonen. 
Dagens måste:
 gå ut med hunden.  
Saknad: de som försvunnit i ur mitt liv, dock till himlen, plus alla vänner som man hör av för sällan!
Önskan idag: att jag skulle få en massa pengar, kläder, och att det inte skulle vara lika rörligt i världen.
Ser fram emot: skolan på måndag, helgen, och att bara ta det lugnt.







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?