Dagens Planer för två, blev för en. :-)
Publicerat den

Min fredags syssla som jag hade planerat idag blev inte av. 
Andra planer kom emellan, tråkigt eftersom jag inte kände att det var någonting som jag ville göra ensam just nu. 
Men ibland så får man inte alltid som man vill. 

Och jag kanske borde lärt mig det nu. Att planera nu någonting och lägga tid & energi är inte min starka sida när allting inte vill klicka. 

Men det är så det blir ibland. 
Men jag skulle i alla fall få tillbaka pengarna för det ena, så det är okej. :-) 
Då blev man genast mindre fattig. 

Sen kanske det är en ide att börja tänka lite mer på mig själv. Jag kan inte försöka mer för andra. Och jag tänker i alla fall ge det en chans att vara självisk. 
Det fungerar för de flesta av mina vänner. 

Man kanske skulle slippa bli besviken och få förhoppningar på saker och ting. 
Och ändå så har jag verkligen slutat att drömma. Slutat att ha förhoppningar. 
Jag lever bokstavligt talat i sängen. 

Mitt huvud är ett fängelse och ibland är det kanske tur. Annars hade det nog kommit en massa dumt ur munnen ;-) 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?