10 saker ..
Publicerat den

Som ni inte vet om mig. 

1. Jag hatar verkligen kryp. Spindlar, getingar, flugor, bromsar. 
Men att plocka bort fästingar är inga problem. 

2. Jag har flyttat 14 gånger på 7 år. Vilket resulterar i ca. 1 gång/halv år.

3. Jag är förälskad i ljus. Jag har ljus för flera hundratals kronor. Och det brinner alltid ljus hemma hos oss. Sommar som vinter. 

4. Jag kan inte dricka grogg (utom jäger/Redbull) för jag somnar av ca. 2 dl. 

5. Jag är väldigt bra på inredning och ser vad som är snyggt och inte. Tex. Tapeter och färg. Och jag tror att det skulle vara ett perfekt yrke. 

6. Jag äger mer än 200 nagellack. För att jag tycker att det är roligt. Plus att jag byter färg/dekoration flera gånger i veckan. 

7. Jag har ångest. En massa ångest för allting. Att jag inte är bra nog, att jag är tjock, när jag målat utanför naglarna osv osv. Sjukt. 

8. När min mamma var på ultraljud i månad 7 (eller 8) så sa doktorn att de inte skulle glädjas åt mig (barnet) för att det är ett försenat missfall. Hahaha! 

9. Jag äter inte tomater, jordgubbar, apelsiner, lime, kiwi, nötter, räkor, leverpastej, sylta osv. Dels för allergi som jag inte längre har. Men också för att jag är kräsen. (Fruktansvärt) 

10. Jag kollar nästan aldrig på tv. Men serier är jag kung på. Och sport. Jag älskar sport. :-) hockey, fotboll & handboll. 








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?