Peppa mig, vilka är med?!
Publicerat den

I tre veckor ska jag jobba. 
Tre veckor. 
Det är mitt mål. 
(Delmål) 

Jag har hittat min outfit för julen nu. Men den sitter inte riktigt snyggt. 
Mitt mål är att den ska sitta bra. (Till jul)
Men jag måste kämpa stenhårt (utan fusk) i tre veckor. 

Efter de där tre veckorna tror jag att jag kommer bli mindre ändå. Pga. En massa förändringar som kommer att ske. Så huvudsaken är tre veckor. 
Vilka är med mig? 

Jag ska på gymmet. 
(Nytta de sista två månaderna) 
Och jag ska äta rätt. 
(Inte svälta) 
Inget socker, läsk, godis, chips m.m. 

Och jag har satt som det största målet är -5 kg till jul. 
Men om jag inte går ner det är jag nöjd. Bara jag blir mindre. 

Jag tror dock inte att själva lyckan finns i vikten. Det har jag aldrig trott. Lyckan finns i sig själv. Och man ska finna den hur man än ser ut. Men jag tror att jag skulle må bättre om jag var nöjdare med mig själv och med min kropp. 

Så: 
-plankans utmaning (30 dagar) 
-cykla på gymmet (minst 20 min) 
-simma (måndagar om jag orkar!) 
-dansa (när jag är ensam hemma!) 

Nu ska jag leta upp bilder, motivation och finna det inom mig. 
Imorgon kör vi. 
Och jag vill gärna ha någon med mig, 
Så peppa mig, få mig att kämpa när det är tufft och ni kommer få en massa bra inlägg, plus två stora (tre) utlägg snart! 







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?