Lista mig hit& lista mig dit.
Publicerat den

Är du singel? - nope, så upptagen man kan bli. 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - förälskelse ja, men inte kärlek. Kärlek växer fram. 
Hur många år är du? - 23 snart 24. 
Vem är din allra bästa vän? - Peter, always have, always Will. 
Har du varit kär i någon? - ja, men inte på detta sätt, fantastisk känsla jag har just nu. 
Finns det någon för dej just nu? - ja, alltid. 
Fullständiga namn? - Hilda, Birgitta, Liann, Forsberg 
När fyller du år? - 5e april. 
Vad har du på dig just nu? - pyjamasbrallor, linne & sockar
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - morgonmys i sängen, en god frukost & en varm dusch. 
Vad tycker du mest om hos dig själv? - mina ögon och att jag är väldigt ärlig. 
Vad är du bra på? - jag är faktiskt inte dålig på att laga mat, men jag är även bra på att vara bossig. Haha. 
Vem älskar du mest på denna jord? - familjen, min sambo, hunden och mina vänner. 
Sover du hellre tillsammans med någon eller själv?- Med någon, sover dåligt ensam.
Vem vet allt om dig? - Peter & sambo börjar veta det mesta. 
Vem är den roligaste av dina vänner? - Ingen nämnd, ingen glömd
Vem står dig närmast? - sambon och familjen. 
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - ja, jag har jätte bra kontakt. Världens bästa. <3 
Vem är farligast i din familj? - ingen, men min pappa & bror jagar ju. Så kanske dem. 
Vem är coolast? - jag, fast min bror är ganska skön han också. Svar på tal deluxe!
Har du något husdjur? - ja, elly-hjärtat & en massa dammråttor. 
Har du varit glad idag? -  ja, bättre än vad jag varit på denna vecka i alla fall. 
Har du varit lessen idag? - nej, inte det. 
Vad ska du göra nu? - efter jag svarat på alla frågor ska jag röka och plugga. 
Har du duschat idag? - nej, inte ännu. Ska göra det senare.
Är du trött nu? -skulle inte vara bra eftersom jag sov till 1o.oo :o 
Vad händer imorgon? - ingen aning, men kanske besök av Sussi, eller en sväng med bilen. Framtiden får utvisa. 
Går du i skolan? - ja, jag läser till USKA. 
Vem ringde du senast? - angelica, men hon svarade inte. Haha. 
Hur längesen var det du träffade din mamma? - i förrgår. Vi träffas ofta nu för tiden. Men snart åker de iväg. Så jag tar vara på tiden. 
Hur längesen var det du träffade din pappa? - samma som när jag träffade mamma. 
Har du fler än 3 par jeans? - absolut, men jag använder inga för tillfället. Jag är inte van. Och många är lite för trånga. Men jag ska på med dem. Så småningom. 
Har du fler än 5 tröjor? - hm.. Ja, det har jag. Bigtime. 
Har du någon märkeströja? - ja, det har jag. 
Är du hungrig just nu? - Nej, men jag borde äta nått ändå. 
Vad är klockan just nu? - 11.56. 
Vilka sidor är du inne på just nu? - Spotify, bloggen. 
Hur mår du just nu? - bättre än på flera dagar. Utan ångest!
Vill du ha ditt ex tillbaka? - Nej, inte ens lite. Han är en snäll människa. Men vi passar inte ihop. Inte ens lite.
Är du glad just nu? - ja, och riktigt sugen på att plugga. Haha. (Jag är störd) 
Gillar du dina vänner? - ja, klart det. Vissa mer andra mindre. Men that's life. 
Har du syskon? - Lillebror. 
Första personen/personerna du vänder dig till? - mamma eller sambon. Haha. 
Favoritgodis? - cola-nappar. Och lakrits. 
Vad drack du senast? - vatten, det enda valet. 
En som du inte kan leva utan? - familjen och sambon, de är mer värd än livet. 
Hur många kan du berätta allt för? -fyra. 
Har du någonsin sett en fallande stjärna? - ja, det har jag. Och det är så vackert. 
Har personen du senast höll handen någon betydelse för dig? - ja, väldigt mycket. 
Favoritlåt? - Taylor swifth - i knew you were trouble
Har du något som tillhör ditt ex? - ja, minnen och en massa tjafs. Men ändå en lärdom rikare. 
Favoritfärg? - vitt i inredning, svart om man ska välja annat. 
Favoritfilm? - a Walk to remember & sjätte sinnet. 
Bästa vän? - Peter & sambo. Men många väldigt bra vänner har jag också. 








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?