Knöl som värker. Infektion.
Publicerat den


Jag har fått en infektion på magen. En liten knöl som gör ont som satan. Så nu har mannen satt mig på en huskur 
(Jag ska kolla upp den bättre om det inte blir bättre, blir mer rött och gör mer ont. Jag ska vänta tills onsdag om det inte blivit bättre.) 
Och det är att smörja med kåd-salva. 
Det ska vara en mirakel-kur. Så jag hoppas att det drar upp vätskan som
Jag har i huden (knölen) så jag slipper kolla upp detta igen. 

Jag är ju så sjukt rädd för att få cancer. Så jag var livrädd att det skulle vara det. Men sjuksköterskan på akuten igår sa att det inte skulle vara det, så jag får väl lita på henne. Och det är ganska logiskt. 
Hon trodde/sa att det var en infektion. Så bara att lita på henne och hoppas att det vänder. 
Helst nu. 

Så jag slipper att oroa mig så mycket. Jag gör alltid det. :s skit jobbigt. 
Men bara att leva med detta.  






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?