Helgen, längre inlägg.
Publicerat den

Måndag morgon. 
Helgen har varit jätte trevlig. Fredag blev det middag hemma hos mamma & pappa. Snitzel och kluftpotatis.  Så gott! 
Sen fotboll. Sverige förlorade. Men det ska vi ta igen på tisdag!! 

Sen förbi på clary's ett tag, (jag körde!) och sen hem till Ellen och sa hej. Trevligt och ändå en lugn kväll. Vi var hemma tidigt. 

Lördag så var jag på adventsmarknaden i vistträsk. Också kul att göra nått annat. Det var jag & mamma som drog dit när grabbarna inte ville följa. Men det var mysigt ändå. 

Sen kom
Världens bästa Peter hit. 
Och Robban, vi drack någon öl, och drog sedan till Piteå på challenge. :-D
Var hemma vid två (jag hade elly!) och då somnade vi sött ändå. :-) 

Och igår (söndag) så blev det en vända till Piteå dels för att jag skulle besöka akuten. (Var orolig) men det var ingen fara, utan jag ska avvakta och se. Så skönt att få det svaret. 
Sen hämta Peter, äta på
Big-boy och sedan hälsa på honom. Och efter det hem till mannen & hunden. 

Plus att jag sålde min bil igår. Så skönt att den är borta också. Ingen större skada skedd då. :-) 
Och Beck visades på datorn tills jag och mannen somnade. :-) 

Det var min helg i ord, en bra helg. 
Tack & bock' 
Nu: ut med elly! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?