Friden är över. Ångesten är här.
Publicerat den

Efter vår trip till Luleå idag/eftermiddag så är vi hemma (för ett bra tag sedan) det som skulle inhandlas blev det. 

Och så klart två tomtar. Som jag glömde hemma hos mamma & pappa. Men ni får bilder när jul-pyntet ska upp :-) 

Nu så har jag världens ångest. 
(På riktigt) jag fick i mig lite (pytte pytte lite!!) hamburgerdressing idag. Kl. 17.oo. 
Och nu har jag en röd bål, och är varm i ansiktet. 

Men jag vet att det kommer från min hund som hoppat upp på mig, samt från mannens skägg-stubb. 
Men ändå, ÄNDÅ så är jag rädd att det är allergi :-( 
Så en sömnlös natt igen då. 
Om nu inte detta vill ge med sig. 

Och klart då att jag är trött som fan. 
Och bara vill sova. Men ångesten över att kanske (omöjligt) kunna dö tar över. 

:-( 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?