Lätta hjärtat & hjärnan.
Publicerat den

Åh, jag kan bli så satans less och förtvivlad när man får höra vissa saker. Man måste faktiskt lära sig att bete sig, speciellt när man är i vuxen ålder.

Man kan inte gå omkring och prata skit, behandla andra människor som man vill och vara rädd för allting.

Det är pinsamt hur det är. Man måste lära sig att se skillnaden på drömmar och verklighet. Vissa måste faktiskt jobba för att tjäna pengar, man kan inte vara ledig för vad som helst.

Man kan inte heller äta upp andra människor, bli sur för att man inte kan umgås, komma och träffas eller gå på en date.

Jag spenderar min tid och gör vad jag vill med mitt liv. Och om då människor har frågor så är de absolut välkomna att fråga. Och kanske få ett svar.

Men väx upp, jag har inte tid att prata i telefon 2-3 timmar i veckan om hur andras liv är. Och om man då är missnöjd så prata om det med din partner. Skriv inte sms.
Prata. Var vuxen.







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?