En lista.
Publicerat den

Vilken dag är det idag?
Onsdag.

Om du var en emoji vilken skulle du vara då?
Bara den glada gubben, den är söt!

Vad ska du göra ikväll?
Jag är sugen på en roadtrip till stan kanske, eller smaka lite fanta?

Säg två bra uttryck:
"What goes around, comes around" & "Det som inte dödar det härdar."

Vad blir du glad av få höra att du är?
Vacker, snäll, rolig & en bra människa.

Vem saknar du?
Farmor, mycket senaste. Mina homies i Hudiksvall, och Ella. ♥

En outfit som är ovanlig för dig att ha på dig: 
Jag skulle aldrig ha på mig uggs, plus att kjol är inte riktigt jag.

Vad är du bra på? 
Att stressa, vara ute i sista minuten, och prata. Samt kanske laga mat?

Vad vill du ha?
Pengar, orken att exixtera och känslan av att duga.

Vad tycker du är roligt?
Åka bil, men det är skönt. Fylla år, Party och umgås med nära & kära.

Vad är du dålig på?
Ta åt mig av komplimanger, äta när jag är ensam och se på dåliga serier.

Vad tänker du baka i veckan?
Har redan skrivit en lista (tidigare inlägg) till min födelsedag.

Hur ser du ut när du är nyvaken?
Kräfta, håret åt alla håll och är inte söt det minsta. HA!

Vem är du kär i just nu?
Mr. Grey & Mr. Hansome.

Vad var det första du snodde?
Har aldrig tagit någonting, eller jo! råkade ta ett par brillor på PDOL för 2 år sedan. ha!

Vad har du tänkt göra länge men ej gjort?
Inget som jag kan skriva här, men tankarna finns på en massa. vissa roliga, andra inte alls roliga. och därför måste jag tänka igenom det innan jag gör någonting jag kommer att ångra.

Vad bävar du inför?
Läkarbesöket på tisdag, Och andra småsaker nästa helg.

Vad händer i helgen?
Påsken är ju här. Så det blir att åka till stugan, utgång och en massa god mat. Yummie.

Är listan slut?
Det ser inte bättre ut, just nu.







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?