6 sanningar.
Publicerat den

Jag blev utmanad med att skriva 6 sanningar om mig själv. Så varsågod!


1. Jag är en sucker för tvserier som innehåller en massa kärlek. Som tex.
Grey's, one tree Hill & SOA.

2. Jag älskar att drömma mig bort och tänka på hur mitt hem skulle se ut om jag hade en massa pengar. Underbart.

3. Just nu så sover jag hellre än att vara vaken. Där är allting bättre och jag slipper tänka. Så skönt.

4. Jag har aldrig någonsin kunnat vissla. Förän nu, övning ger verkligen färdighet. Och jag börjar bli grym!

5. Min största rädsla är att bli lämnad och dumpad. Det är det absolut värsta som jag kan tänka mig. Därför aldrig blivit det. Ännu.

6. Jag behöver människor som säger vad de tycker och tänker i min närhet. För att jag blir sur när människor inte klarar av att vara ärliga. Ha!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?