My home need's:
Publicerat den

Mitt hem behöver lite småsaker så klart innan det kan bli riktigt "hemtrevligt".
- 4 st växter + 4 krukor (vita krukor)
- Hatt + Sko-hylla (vita på rusta 698 :- för båda)
- Kroppsspegel (vit, 350 kr från jysk)
- 2 st lackhyllor (vita, ska köpa av en kompis!)
Detta är det viktigaste just nu. Och det som jag kommer att införskaffa mig så snart som
min älskade plånbok och ekonomi tillåter.

Men senkommer jag även att köpa:
- Nytt tv-rums-bord. (Ikea 299:-)
- Vit färg att måla möbler med. (2 burkar från rusta)
- Ny säng (dubbel, hoppas på födelsedag's-present)
Detta är mindre "prio" och kommer därför att införskaffas först efter jag inköpt det åvan som
verkligen är i behov att komma hem till mig.

Från min mor & far ska det hämtas:
- 1 byrå att ha i sovrummet (ska målas vit.)
- Kökssoffan (ska målas vit samt nytt tyg på sitsen)
- Glas

Men visst behöver/vill jag ha lite andra småsaker också, som kan behövas mer än vad man kan tro.
- 1 st matta att ha under tv-rums-bordet. (helst grön)
- 1 set med tallrikar, assietter, och djuptallrikar.
- Gardiner (dollar)
- Sängkläder (ikea)
- Nya täcken & Kuddar (Ikea)
Sedan kommer det ju säkert att komma mer och mer saker som man vill ha, absolut.
Men detta är mina mål att "bocka av" innan jag ska planerna så mycket.
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?