Lite plogar!
Publicerat den

Jag fick världens bästa julklappar igår! 
Jag fick ett presentkort på MIM & en jutjärnspanna. Åh! Nöjdare får man leta efter. 

Jag mår lite så som jag förtjänar idag. Men man ska inte klaga över det. Jag & mannen har precis vaknat och elly kom hem vid 9. Så vi har bara sovit & myst i sängen. 

Kvällen igår var så himla kul. Jag älskar min familj så himla mycket. Och god mat fick vi också. 
Och sen kom Robban & Anna och det var så himla trevligt! 
Utgång, och man fick träffa en massa känt folk (och okänt!) och ändå kom
Vi oss hem i en lämplig tid. :-D 

Klart att vi alla kanske var lite över-för-friskade. Men ack, det är sånt som händer. ;-) jag mår absolut så som jag förtjänar idag med en rosog mage & "darrningar" i kroppen. Eller ett pirr. 
Men jag vet att det är bakis-pirret. 

Idag så tror jag att jag ska palla mig ut på skyltsöndagen som är på byn. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?