En liten del.
Publicerat den

Efter många om & men .. 
Jag är så lycklig på så många plan just nu att jag vet inte på vilket ben jag ska stå.
Detta är en liten del av allt som
Vi hade packat. 
Vi hade packat ca. 20 kartonger 
(Max 30 kg/kartong) 
Och sen i Ikea-kassar och i soppåsar. 
Herregud vad vi har saker. 
Det är sjukt! 

Men jag har faktiskt lyckats ganska bra enligt mig själv. 
Köket är klart, (allt är typ på plats) 
Byrån i långa hallen är klar & rensad. 
Badrummet är typ klart. 
(I alla fall skåpet + garderoben) 
Alla dvd-filmer + boxar är på plats. Samt böcker. 
Sofforna & mitt tvrumsbord är på plats. 
(Eller i alla fall upp-burna) 
Osv osv .. 

Men på måndag så börjar det riktigt jobbiga (för mig) tapetseringen. 
Åh, jag har längtat och längtat! 
Allt är inhandlat så bara att måla och limma för kung & fosterland. 







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?