List-dag kanske?
Publicerat den

Klädsel
Vad har du på dig idag: Just nu, endast trosor & en hoodie.
Vad använder du just nu för skor: Foppa, samt klackar. 
Favoritfärg på kläder: Svart, grått & vitt.

Senaste person som
Sov i din säng: Mannen (men jag sover i hans säng, när min är såld).
Du pratade med: Mamma.
Du delade en drink med: Mannen & mamma. 
Du gick på bio med: Jag, mannen & wiktröm. (Olympys has fallen)
Du gick på stan med: Mannen.
Skällde på dig: Det minns jag faktiskt inte. Var så länge sedan.

Senaste
Låt du hörde: Whitney Huston - your love is mine love
Film du såg: Eva & Adam - fyra födelsedagar och ett fiasko. 
Mat du åt: Ris & köttgryta.
Kram: Mannen.
Puss: Mannen.
Fest: Förra helgen, om man kan kalla det fest, annars på brandstationen.
Känslan: ofattbar.
Ilska: När jag inser att det finns idioter som utnyttjar en och samhället.
Resa: Stockholm, i sommar med mannen, underbart!
Komplimangen: Att jag var söt.
Glädje: försvann lika snabbt som jag tänkte tanken!
Dröm: Jag minns inte, men den var inte obehaglig.  
Boken du läste: Femtio nyanser av honom.
Personen du träffade: Mannen, och en massa andra igår på kvällsöppet.
Personen du pratade i telefon med: Mamma.
Personen du fick sms av: Sussi.
Gången du åt en 7-eleven korv: Oh no!
Gången du var utomhus: Nyss, im a smoker och jag har en hund.
Gången du sov: Inatt.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Någon helg sedan i stugan, mysigt! 
Saken du köpte: Naglar, krims och mat. 
 
Om dig
Namn: Hilda Forsberg
Ålder: 23
Smeknamn: Nada!
Syskon: världens bästa broder!
Sysselsättning: Tjänstledigt och pluggar till USKA.
Bra egenskaper: inte blyg, trevlig och otroligt social! (jag får tom. nisse på beg.byrån att somna till min ljuva stämma!)
Dåliga egenskaper: sveriges sämsta förlorare.
Linje/klass: VUX undersköteskeprogrammet. 
Hårfärg: Röd uttvättad färg. 
Ögonfärg: Blå.
Skostorlek: 38






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?