Ja, mina dagens-planer.
Publicerat den

DAGENS:

Humör: Helt okej, men inte okej i kroppen. Känner mig sjuk-slö på nått sätt. 
Problem: Att jag inte pallade simma på morgonen, men kroppen sa nej. + att jag ska palla dagen. 
Kläder: Leggins, Linne & hoodie.
Plus: Musiken spelas högt, och jag känner mig ändå glad.
Minus: Att jag sla palla denna dagen med det jag har planerat.
Frisyr: Morgonfrilla, win win.
Låt: Winnerbäck - Elegi.
Händelse: Att jag vaknade före nio, skönt. 
Planer: Städa, laga middag & röka mindre (ha-ha).
Dagens drog: Musiken, Mannen, Elly <3 & partyliteljus
Dagens måste:
Städa, flytta om i kläderna, osv. 
Saknad: Vänner som försvunnit, familj som gått bort.
Önskan idag: Att jag pallar simma på em, att jag skulle få kärlek, gåva & Pengar.
Ser fram emot: Helgen, pengar tillveckan, skolan och bara leva.







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?